Saturday 14 April 2012

Bibik nak balik kampung

Ye...bibik aku nak balik kampung. Seminggu. Macam mana? Boleh? Susah nak jawab. Bukan apa, takut sesampainya dia di kampung, dia tiba-tiba buat keputusan tak mahu kerja lagi. Aku tak boleh kerja la nanti. Siapa mahu jaga anak? 1) Parents aku    2) Parents husband aku     3) hantar taska      
Ya, kalau tak ada bibik, sama ada parents aku atau parents husband yang boleh jaga anak. Boleh juga hantar taska. Cuma problemnya, anak aku ambil masa lama nak menyesuaikan diri. May be its the right time to consider living without bibik.. Husband aku cadangkan, kami sekeluarga bersama bibik pergi ke Indonesia. Kami tidur di hotel, manakala bibik balik ke kampungnya. Kemudian, bibik kembali jumpa kami di hotel untuk balik Malaysia bersama-sama. OK la kot ye, cuma banyak belanjanya.

No comments:

Post a Comment